Rokuan Ryhti ry toimii Pohjois-Pohjanmaalla Utajärven kunnan alueella. Seura on perustettu 22.6.1948.

Seuran perustamisäännöissä mainitaan, että sen "tarkoituksena on edistää ja kohottaa liikuntakasvatusta sen kaikissa muodoissa innostamalla jäseniään ja muita henkilöitä toimimaan seuran päämäärien hyväksi." Seura on järjestänyt aikoinaan erilaisia kilpailuja, kursseja, kerho -ja retkeilytoimintaa sekä juhlia ja näytöksiä.

Seura jatkaa sisukkaasti toimintaansa vaikka perinteiset lajiharrastajat ovat välillä vähissä. Nykyään Rokuan Ryhti on keskittynyt maastojuoksuun ja hiihtoon. Kilpailuja olemme järjestäneet Rokuan alueella. Kuntourheilijat ovat myös tervetulleita seuraamme, seuraamme on helppo liittyä.

Liity sinäkin aktiiviseen ja rentoon seuraan!